Online inkoopsysteem met managementinformatie

Groveko biedt haar klanten een uitgebreid online-inkoopsysteem aan.
Het systeem heeft de volgende voordelen:

  • Online uw bestellingen plaatsen. Met uw inlognummer kunt u het gehele assortiment bekijken en ziet u uw prijzen en uw kortingen en prijsafspraken.
  • U kunt uw facturen, openstaande posten, lopende orders e.d. allemaal digitaal bekijken en opnieuw uitprinten.
  • Uw afnamestatistieken bekijken. Dit kan per product, per productgroep, per vestiging etc. U krijgt een geheel overzicht van uw afname met daarbij het voorgaande jaar als referentiejaar.
  • Een raamwerk opstellen waarin de door u geselecteerde producten en materialen zijn opgenomen. U kunt nu vanuit deze standaard bestellijst uw bestellingen eenvoudig doen. Zo heeft u nooit het verkeerde product in huis of kunnen uw medewerkers geen artikelen bestellen die u niet wenst of heeft afgesproken.
  • Uw eigen gegevens invoeren zoals: vestigingen, objecten, contactpersonen etc.
  • Gebruik van de Groveko App voor snel en eenvoudig bestellen vanaf uw schoonmaaklocaties.

Heeft u interesse of wilt u meer informatie over dit inkoopsysteem? Vraag het ons.

    Bedrijfsnaam (verplicht)

    Contactpersoon (verplicht)

    Telefoon (verplicht)

    Uw email (verplicht)

    Vraag/Opmerkingen

    captcha