Online inkoopsysteem met managementinformatie
Groveko biedt haar klanten een uitgebreid online-inkoopsysteem aan.
Het systeem heeft de volgende voordelen:
- Online uw bestellingen plaatsen. Met uw inlognummer kunt u het gehele assortiment bekijken en ziet u uw prijzen en uw kortingen en prijsafspraken.
- U kunt uw facturen, openstaande posten, lopende orders e.d. allemaal digitaal bekijken en opnieuw uitprinten.
- Uw afnamestatistieken bekijken. Dit kan per product, per productgroep, per vestiging etc. U krijgt een geheel overzicht van uw afname met daarbij het voorgaande jaar als referentiejaar.
- Een raamwerk opstellen waarin de door u geselecteerde producten en materialen zijn opgenomen. U kunt nu vanuit deze standaard bestellijst uw bestellingen eenvoudig doen. Zo heeft u nooit het verkeerde product in huis of kunnen uw medewerkers geen artikelen bestellen die u niet wenst of heeft afgesproken.
- Uw eigen gegevens invoeren zoals: vestigingen, objecten, contactpersonen etc.
- Gebruik van de Groveko App voor snel en eenvoudig bestellen vanaf uw schoonmaaklocaties.
Heeft u interesse of wilt u meer informatie over dit inkoopsysteem? Vraag het ons.